اخبار

پیش‏‎بینی افزایش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال برای انتهای سال 2018

  1. مقدمه

در روزهایی که وضعیت ارزش و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال در بازار، در شرایط مناسبی به سر نمی‏‎برد، سرمایه‏‎گذاران بازار نیز از این وضعیت و شرایط به وجود آمده ناراضی بوده و منتظر شکل‏‎گیری و اتفاق یک جهش و نوسان قیمت قابل توجه و رو به بالا در بازار ارزهای دیجیتال هستند. به طوری که شکل‏‎گیری یک جهش قیمت مناسب، باعث خواهد شد تا علاوه بر بروز رونق در بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‎‏گذاران به سودهای بیش‏تری رسیده و سرمایه‏‎گذاران جدید دیگری نیز برای فعالیت در بازار جذب گردند.

 

  1. شرایط افت فعلی

تقریباً حدود چندین ماه است که بازار ارزهای دیجیتال دچار یک شرایط افت قیمت کلی قرار گرفته است و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال در بازار، در بدترین و کم‏ترین مقدار یک سال اخیر خود قرار دارند. در این وضعیت ارزش سهام ارزها با کاهش قابل توجهی رو به رو بوده است. البته کارشناسان بازار، این چنین پیش‎‏بینی می‏کنند که شرایط فعلی، حکم یک حالت گذرا را داشته و به صورت موقتی می‎‏باشد.

بسیاری دیگر نیز بر این عقیده هستند که بازار ارزهای دیجیتال در شرایط اصلاح قیمتی خود قرار دارد. به طوری که مدت زمانی لازم است تا بازار بتواند نوسانات قیمتی خود را به حالت نرمال‏‎تری برساند که بعد از وقوع این حالت، شاهد ثبات قیمت بیش‏تری در بازار خواهیم بود که در ادامه‎‏ی آن نیز افزایش قیمت‏های احتمالی قابل پیش‏‎بینی می‎‏باشد.

 

  1. تغییرات احتمالی قیمت تا انتهای سال 2018

حال با توجه به شرایط فعلی بازار ارزهای دیجیتال و قرار گرفتن در یکی از بدترین شرایط قیمتی ممکن برای بسیاری از ارزهای دیجیتال، کارشناسان بازار این عقیده را دارند که دیگر قیمت ارزهای دیجیتال از این حدی که در آن قرار دارند، پایین‏‎تر نخواهند آمد و در ماه‏‎های باقی‏ مانده تا انتهای سال، باید شاهد شکل‏‎گیری یک روند افزایش قیمت در مورد ارزهای دیجیتال باشیم.

البته کارشناسان از سویی دیگر نزدیکی به انتهای سال را فرصتی مناسب برای افزایش تعمیر و فروش‏‎های صورت گرفته در بازار ارزهای دیجیتال می‏‎دانند. زیرا که در انتهای سال، اکثراً شاهد افزایش جنب و جوش‏‎هایی در بازارهای مالی هستیم که در راستای این فعل و انفعالات صورت گرفته، پیش‏‎بینی می‎شود که بازار ارزهای دیجیتال نیز شامل رونق شده و این رونق نیز به نوبه‏ی خود، باعث افزایش قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال در بازار گردد. در واقع هر چه قدر که تعمیر و فروش بیش‎‏تری در بازار ارزهای دیجیتال صورت گیرد، به همان نسبت نیز شاهد افزایش رونق در بازار خواهیم بود و قیمت ارزهای دیجیتال با افزایش قیمت رو به رو خواهند شد.

 

  1. تأثیر نوسانات بر بازار استخراج ارزهای دیجیتال

البته نوسانات صورت گرفته در انتهای سال، تأثیرات مستقیمی را بر بازارا استخراج ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت. به طوری که در صورت افزایش احتمالی قیمت ارزهای دیجیتال در بازار، تولیدکنندگان ارزهای دیجیتال نیز قادر خواهند بود تا خروجی‎‏های بدست آمده از تولید را با بهای بیش‎‏تری به فروش برسانند. در این بین با افزایش سود بدست آمده از تولیدات، هزینه‎‏های جانبی به وجود آمده در عمل استخراج نیز به راحتی جبران شده و در نهایت شاهد کسب درآمدی مناسب و بیش‏تر توسط تولیدکنندگان ارزهای دیجیتال خواهیم بود.

لذا می‏توان این گونه بیان نمود که تغییرات قیمت در ارزهای دیجیتال، گذشته از آن که باعث خوشحالی سرمایه‎‏گذاران در بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد. بیش‏تر باعث خوشحالی و کسب درآمد بیش‏تر تولیدکنندگان ارزهای دیجیتال خواهد گشت.

 

  1. استراتژی‎‏های مناسب برای اجرا در این بازه‏‎ی زمانی

حال با در نظر گرفتن این نکته که احتمال زیادی برای افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در انتهای سال داده می‏‎شود، چه بسا بهتر است که به عنوان سرمایه‏‎گذار، نسبت به تعمیر و نگهداری برخی از ارزهای دارای پتانسیل افزایش قیمت داشته باشیم.

در عین حال نیز به تولیدکنندگان توصیه می‏شود که تولیدات بدست آمده از استخراج را حداقل تا انتهای سال در اختیار خود نگه داشته و سپس نسبت به فروش آن‏ها اقدام نمایند. در واقع انتهای سال از نظر نوسانات قیمتی محتمل بسیار حساس و تعیین کننده بوده و اگر تولیدکنندگان دوست دارند که به سود بیش‏تری دست یابند، بهتر است که نسبت به نگهداری ارزهای خود تا انتهای سال، اقدام نمایند.

 

  1. نتیجه‎‏گیری

در کل نتیجه‎‏گیری می‏شود که انتهای سال 2018، به مانند بازه‏‎های مشابه در سال‏‎های قبل برای بازار ارزهای دیجیتال بسیار تعیین کننده بوده و چه بسا بهتر است که با جدیت بیش‏تری نوسانات قیمتی صورت گرفته در این بازه از سال در بازار را دنبال کرد تا بتوان در پی استفاده از فرصت‎‏های مناسب، اقدام به استراتژی‏های تعمیر و فروش به موقع نموده و به سود و درآمدی قابل توجه دست یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code