اخبار

بازار ارزهای دیجیتال در انتظار یک جهش بزرگ

بازار ارزهای دیجیتال در انتظار یک جهش بزرگ
  1. مقدمه

مدت‏‎هاست که از زمان فعالیت بازار ارزهای دیجیتال می‏‎گذرد. در این مدت این بازار همواره تحت تأثیر عوامل مختلف بوده است. به طوری که این عوامل باعث ایجاد تغییرات و نوسانات قیمتی در این بازار شده‎‏اند. حال در شرایط فعلی، شاهد آن هستیم که بازار ارزهای دیجیتال در حدود یک مدت طولانی است که در یک وضعیت سکون به سر می‎‏برد. به گونه‏ای که قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال در آن با کاهشی قابل توجه رو به رو شده‎‏اند. این در حالی است که در سال گذشته، در این زمان‎‏ها، اوضاع بازار به طور کلی متفاوت بود. بسیاری از ارزهای دیجیتال در آن مقطع توانسته بودند که ارزش و قیمت خود را به بالاترین سطح ممکن خود برسانند. ولی در زمان فعلی، شرایط کاملاً برعکس بوده و با یک رکودی قابل توجه در بازار رو به رو هستیم.

  1. اصلاح بازار

حال در این در مورد شرایط موجود، کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، این عقیده را دارند که این وضعیت، تماماً مربوط به شرایط اصلاح بازار می‎‏باشد. منظور از شرایط اصلاح بازار این است که ارزهای دیجیتال سعی دارند که با افزایش و کاهش قیمت‎‏های خود، شرایط و قیمت خود را به یک ثبات نسبی برسانند. در واقع به نوعی سال 2018 را بازار ارزهای دیجیتال تماماً با اصلاح خود به اتمام می‎‏رسانند. البته کارشناسان بازار، این اعتقاد را دارند که این وضعیت در زمان‏‎های آخر خود به سر می‏‎برد و در آینده‎‏ای نزدیک، دوباره شاهد رونق و گسترش هر چه بیش‏تر بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود.

  1. تحلیل وضعیت ارزهای دیجیتال

در این بین در بازار ارزهای دیجیتال، ارزهای زیادی منتظر شکل‎‏گیری این رونق دوباره هستند. در واقع برخی از ارزها در بازار هستند که به عقیده‎‏ی کارشناسان نسبت به موارد دیگر، داری پتانسیل بیش‏تری برای افزایش قیمت هستند. از جمله‎‏ی این ارزهای دیجیتال، می‎‏توان به بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ایی او اس و لایت کوین اشاره کرد. این ارزهای دیجیتال توانسته‏‎اند در دوران اصلاح بازار، به بهترین صورت ممکن پشتوانه‎‏های خود را مستحکم کنند. یعنی این ارزها با انجام پروژه‏‎های جانبی و سرمایه‏گذاری‏‎های صورت گرفته، پایه خود را محکم‏‎تر کرده و بر توان خود افزوده‎‏اند.

  1. پیش‌‏بینی زمان جهش احتمالی

حال با قدرت گرفتن برخی از ارزهای کلیدی در بازار ارزهای دیجیتال، شرایط آرام آرام به سوی یک جهش قیمتی بزرگ در بازار پیش می‌‏رود. به طوری که کارشناسان این انتظار را دارند که در آینده‌‏ای نزدیک این جهش رو به بالا در بازار رخ خواهد داد. البته برخی از کارشناسان بازار، در نظر دارند که این جهش بزرگ در اواخر سال 2018 شروع شود. برخی دیگر نیز این عقیده را دارند که جهش احتمالی قیمت در بازار ارزهای دیجیتال، در سال 2019، خود را نشان دهد.

  1. نتیجه‌‏گیری

در این بین با توجه به پیش‎‏بینی‏‎های صورت گرفته و بر اساس آمار نوسانات قبلی ارزهای دیجیتال، به صورت محتمل این افزایش قیمت رخ خواهد داد. حال با در نظر داشتن این عوامل، سرمایه‏‎گذاران بازار، می‏توانند از طریق تعمیر ارزهای دیجیتال در زمان ارزان بودن آن‏ها و فروش این ارزها با افزایش قیمت‌شان به سود و درآمد قابل توجهی دست یابند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code