آموزشی

استراتژی‎های مناسب برای افزایش میزان تولیدات ارزهای دیجیتال

استراتژی‎های مناسب برای افزایش میزان تولیدات ارزهای دیجیتال

همه‏‎ی افرادی که با تهیه‏‎‏ی یک سیستم قدرتمند استخراج ارز دیجیتال و یا تبدیل سیستم شخصی خود به یک سیستم استخراج، وارد عرصه تولید ارزهای دیجیتال می‏‎شوند، این انتظار و سعی را دارند که بتوانند تولیدات قابل توجهی را از عمل استخراج خود داشته باشند. البته تنها تولید کردن ارز دیجیتال مهم نبوده و توانایی ایجاد کاهش در هزینه‎‏های جانبی نیز از جمله‏‎ی اهداف دیگر مطرح برای تولیدکنندگان می‎‏باشد. در این راستا سعی داریم در این مقاله، استراتژی‏‎های ارزشمندی را برای افزایش میزان تولیدات ارزهای دیجیتال، در اختیار شما قرار دهیم.

 

  • اتصال سیستم تولید به استخر استخراج

 

در ابتدا توجه داشته باشید که در عمل استخراج، بدون توجه به نوع ارز تولید شده، پیشنهاد می‏‎شود که سیستم خود را حتماً به یک استخر استخراج متصل نمایید. چرا که در شرایط فعلی که سختی تولید ارزهای دیجیتال در حال افزایش می‏‎باشد. تنها با استفاده و از طریق اتصال به استخرهای استخراج، خواهید توانست در امر تولید ارز دیجیتال مورد نظر خود موفق شوید.

البته در مورد انتخاب استخر استخراج خود، دقت داشته باشید که از بهترین و مطمئن‏‎ترین گزینه‎‏های موجود در بازار استفاده نمایید. از جمله‏ی بهترین گزینه‎‏ها برای انتخاب به عنوان استخر استخراج، می‏‎توان استخرهای btc.com، antpool، pandapool و tmpool.net را معرفی نمود.

 

  • سعی کنید به جای بیت کوین از ارزهای دیگری نیز در استخراج استفاده نمایید

 

در شرایط فعلی، شاهد آن هستیم که شبکه‏‎ی تولید بیت کوین با ترافیک بالایی رو به رو بوده و افراد زیادی از سراسر دنیا، مشغول تولید و استخراج بیت کوین می‎‏باشند و همین امر باعث شده است تا سختی استخراج بیت کوین به نسبت زمان‏‎های قبلی با افزایشی قابل توجه رو به رو شود و دیگر تولید این ارز دیجیتال به سادگی زمان‏‎های قبلی نبوده و نیازمند صرف انرژی و توان بیش‏‎تری باشد.

در چنین شرایطی، شانس و احتمال رسیدن به نتیجه و خروجی در تولید بیت کوین، بسیار کم‏تر شده و حتی ممکن است که در تولید بیت کوین، با ضررهای مالی رو به رو شوید. بنابراین نیاز دارید که یا سخت افزار تولید خود را بروزرسانی کرده و از یک سیستم قدرت‏‎مندتر استفاده نمایید و یا این که کلاً از تولید بیت کوین منصرف شوید.

البته در مورد این موضوع پیشنهاد می‏‎شود که به جای تمرکز کامل در تولید بیت کوین، ارزهای دیجیتال دیگری را نیز در راستای تولید و استخراج، مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال ارزهایی مانند مونرو، لایت کوین، اتریوم، دش و … را نیز در راستای استخراج، انتخاب نمایید. در این بین، در نظر داشته باشید که شرکت‎‏های تولیدکننده‏‎ی سخت افزارهای استخراج، در حال حاضر علاوه بر بیت کوین، سخت افزارهایی را برای تولید ارزهایی مانند مونرو، اتریوم، لایت کوین و دش نیز، تولید می‏‌نمایند. پس بنابراین به راحتی می‏‎توانید به تولید این ارزهای دیجیتال اقدام نمایید و در نظر داشته باشید که سختی تولید این ارزها، هنوز چندان زیاد نبوده و به احتمال زیاد در تولید این ارزهای دیجیتال، موفق به کسب سود قابل توجهی خواهید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code