آموزشی

چگونه کار استخراج خود را گسترش دهیم؟

  1. مقدمه

افرادی که در زمینه تولید ارزهای دیجیتال فعالیت دارند، همواره در تلاش هستند که به نوعی بتوانند درآمدها و سودهای بسیار بیش‎‏تری را از تولید ارزهای دیجیتال بدست آورند. در واقع هدف تولیدکنندگان این می‏‎باشد که با پیاده‏ سازی روش‎‏ها و استراتژی‏‎های مناسب، بتوانند درآمدهای خود را از کار تولید ارزهای دیجیتال بالاتر ببرند.

در نظر داشته باشید که موضوع بالا بردن درآمد در تولید و استخراج ارزهای دیجیتال، در بازار ارزهای دیجیتال بسیار محتمل می‏‎باشد. چرا که روش‏‎های زیادی برای عملی نمودن این کار در اختیار تولیدکنندگان قرار می‏گیرد. در این مقاله، قصد داریم به چند مورد از این روش‏ها، اشاره کنیم.

 

  1. گسترش فعالیت

مزرعه استخراج

مزرعه استخراج

یکی از روش‎‏های مناسب در افزایش درآمد از تولید ارزهای دیجیتال، گسترش فعالیت‏‎های صورت گرفته در این زمینه می‏‎باشد. در واقع فرد تولیدکننده، درست است که از تولید یک ارز دیجیتال به سود و درآمد می‎‏رسد. ولی باید در نظر داشته باشد که اگر سیستم استخراج خود را گسترش دهد، قادر خواهد بود که به درآمد بسیار بیش‏تری دست یابد.

در واقع باید در نظر داشت که داشتن یک سیستم استخراج تنها، برای رسیدن به سودهای بزرگ، به قطع یقین کفایت نخواهد کرد و تولیدکنندگان ارزهای دیجیتال، برای افزایش میزان تولیدات خود، نیاز دارند که به جای استفاده از یک سیستم از چند سیستم و در کنار هم استفاده نمایند. بدین معنا که ظرفیت تولید یک سیستم به قطع یقین بسیار محدود بوده و برای داشتن تولیدات بیش‏تر، نیازمند افزایش سیستم‏‎های استخراج هستیم.

این موضوع در دنیای استخراج ارزهای دیجیتال، با عنوان ساخت یک مزرعه تولید ارزهای دیجیتال شناخته می‏‎شود. بدین صورت که با در کنار هم قرار دادن تعدادی سخت افزار استخراج، تولیدکنندگان، قادر خواهند بود که شرایطی به مانند شرایط یک مزرعه را در مورد استخراج ارزهای دیجیتال به وجود آورند که در زمان‏‎های مناسب با برداشت محصولات خود، به سودهای قابل توجهی خواهند رسید.

در نظر داشته باشید که در این راستا، هر یک از دستگاه‎‏های استخراج در کنار هم، مزرعه را به وجود آورده که آبیاری آن مزرعه نیز از طریق انرژی برق صورت خواهد گرفت. لذا همواره در نظر داشته باشید که با داشتن قدرت بیش‏تر، شانس بالایی برای افزایش میزان درآمدهای خود خواهید داشت.

 

  1. تنوع در ارز دیجیتال استخراج شده

تنوع در استخراج

تنوع در استخراج

در نظر داشته باشید که یکی از موضوعات حساس و حیاتی در امر استخراج، مربوط به نوع ارز دیجیتال انتخاب شده برای عمل استخراج می‏‎باشد. از طرفی توجه نمایید که بازار ارزهای دیجیتال همواره دارای نوسانات قیمتی زیادی بوده که در پی این نوسانات صورت گرفته در آن، قیمت برخی از ارزهای دیجیتال با افزایش قیمت رو به رو شده و قیمت برخی دیگر نیز با کاهش قیمت مواجه می‏شوند. لذا قیمت ارزهای دیجیتال در این بازار، دائماً در حال نوسان و تغییر می‎‏باشند.

حال با توجه به موارد بالا، در نظر داشته باشید که ممکن است در کار استخراج خود، میزان درآمدهای متفاوتی را داشته باشیم و حتی در برخی از موارد نیز ممکن است که با ضررهای مالی مواجه شویم. بدین معنا که مثلاً ممکن است ارز دیجیتال مورد نظر ما برای استخراج با افزایش قیمت رو به رو شود، در نتیجه تولیدات ما سود بیش‏تری را خواهند داشت. یا این که مثلاً ممکن است که قیمت ارز دیجیتال استخراج شده، به طوری شدیدی با کاهش رو به رو شود. در این وضعیت، تولیدکننده با ضرر قابل توجهی رو به رو می‏‎شود.

بنابراین انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای استخراج، همواره به عنوان یکی از مهم‏ترین موضوعات در کار استخراج بوده است. حال در این بین، برای این که میزان تغییرات و تأثیرپذیری از نوسانات قیمتی صورت گرفته را به کم‏ترین مقدار خود کاهش دهیم، می‏‎توانیم به جای یک ارز دیجیتال از ارزهای دیجیتال متنوع در امر تولید استفاده نماییم.

بدین معنا که در آن واحد دو یا تعداد بیش‎‏تری از ارزهای دیجیتال را استخراج نماییم که در این راستا با ضرر کردن یکی از ارزها، از طریق سود بدست آمده از مورد دیگر، بتوانیم درآمد مناسبی به دست آوریم و از ضررهای مالی احتمالی به دور باشیم. البته این کار برای افرادی که بیش‏تر به دنبال ساخت مزرعه هستند، مفید می‏باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code