آموزشی

چگونه سرمایه تولید شده از استخراج ارزهای دیجیتال را چندین برابر نماییم؟

چگونه سرمایه تولید شده از استخراج ارزهای دیجیتال را چندین برابر نماییم؟
  1. مقدمه

در چند سال اخیر، مبحث استخراج ارزهای دیجیتال، به عنوان یکی از موضوعات محبوب، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. به طوری که در حال حاضر افراد زیادی از سراسر دنیا، در تلاش برای فعالیت در عرصه‏ی تولید ارزهای دیجیتال هستند و سودهای قابل توجهی را نیز از این طریق بدست می‎‏آورند. در واقع در استخراج ارزهای دیجیتال، افراد با در اختیار داشتن سیستمی قدرتمند و با استفاده از قدرت گرافیکی و پردازشی آن سیستم، از طریق حل معادلات پیچیده، قادر به تولید ارز دیجیتال مورد نظر خود می‏‎باشند.

البته در این کار، به دلیل تفاوت در ترافیک‏‎های شبکه‏‎های مربوط به ارزهای دیجیتال مختلف و در عین حال متفاوت بودن میزان سختی تولید ارزهای دیجیتال، میزان تولیدات افراد با یکدیگر متفاوت می‏‎باشد. ولی با این حال، هر ارزی را که برای تولید انتخاب نمایید، خواهید توانست که به سودها و درآمدهای مناسبی دست یابید.

 

  1. انتخاب ارز دیجیتال مناسب در راستای استخراج

گام اول در کسب موفقیت در تولید ارزهای دیجیتال، این است که بتوانید نسبت به انتخاب بهترین ارز ممکن در راستای تولید، تصمیم‏‎گیری نمایید. برای انتخاب ارز دیجیتال مناسب، باید در گام اول به ارزش سهام آن ارز در بازار توجه نمایید. این که این ارز دیجیتال، آیا می‏‎تواند در آینده‎‏ای نزدیک و یا حتی در دراز مدت، با افزایش قیمت رو به رو شود. زیرا در این صورت است که قادر خواهید بود از طریق افزایش قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود، علاوه بر سود بدست آمده از تولید آن ارز، به واسطه‏‎ی افزایش قیمت آن نیز، درآمد مناسبی بدست آورید.

همچنین در نظر داشته باشید که میزان سختی تولید، عامل تأثیرگذاری در میزان تولیدات حاصل از استخراج ارزهای دیجیتال می‎‏باشد. لذا همواره ارزهایی را برای تولید انتخاب نمایید که هنوز میزان سختی تولید آن‏ها، آن چنان افزایش نداشته باشد. در این صورت است که حتی با داشتن قدرت سخت افزاری کم‏تر هم قادر خواهید بود که تولیدات بیش‏‎تری را در زمان کم‏تری داشته باشید.

پس در کل می‏توان گفت که انتخاب بهترین و مناسب‏ترین ارز دیجیتال، می‏‎تواند به عنوان عاملی تعیین کننده در افزایش میزان تولیدات شما از عمل استخراج باشد.

 

  1. افزایش بهره‎‏وری در استخراج

چگونه سرمایه تولید شده از استخراج ارزهای دیجیتال را چندین برابر نماییم؟

حال بعد از انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای استخراج، باید چندین نکته را در نظر بگیرید تا بتوانید میزان تولیدات بیش‏تری را بدست آورید. یکی از مهم‏‎ترین عوامل تأثیرگذار در افزایش بهره‏وری، این موضوع است که باید سخت افزار استخراج مناسبی را در راستای استخراج ارز دیجیتال مورد نظر خود انتخاب نمایید. در واقع سعی کنید که بروزترین سخت افزار موجود در بازار را تعمیراری کرده و کار استخراج خود را شروع نمایید.

در حال حاضر در بازار، برای انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال موجود، سخت افزارهای اختصاصی تولید شده و در دسترس می‏‎باشند. پس سعی کنید که بهترین مورد را برای کار خود انتخاب کنید. در ادامه پس از تعمیر و راه اندازی سیستم استخراج، نوبت به آن می‏‎رسد که سیستم استخراج خود را به یک استخر استخراج آنلاین متصل نمایید.

هدف از این کار، بیش‏تر نمودن احتمال و شانس کسب موفقیت در تولید بلوک مربوط به ارز دیجیتال مورد نظر می‏‏‎باشد. در واقع در استخرها قدرت‏‎های استخراج بسیاری از تولیدکنندگان در کنار یکدیگر قرار گرفته و همه‎‏ی این قدرت‏‎ها، برای تولید بلوک‏‎های مورد نظر یک جا استفاده می‎‏شوند. در این شرایط است که احتمال کسب موفقیت در تولید یک بلوک از ارز دیجیتال بیش‏تر می‏‎‏شود. در واقع این کار هم در زمان کوتاه‏تری انجام می‏‎شود و هم این که احتمال عملی شدن آن بالا می‏‎باشد.

البته بعد از تولید موفق یک بلوک از ارز دیجیتال، سود و پاداش بدست آمده از تولید آن، بین افرادی که قدرت سخت افزاری خود را در تولید آن بلوک به اشتراک گذاشته بودند، تقسیم می‎‏گردد. این تقسیم سود، به ازای نسبت قدرت اشتراک‏‎گذاری شده، خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که در طی این کار، استخر استخراج نیز، سهمی از تولید را برای خود در نظر خواهد گرفت. پس همواره از استخرهای استفاده نمایید که سود کم‏تری را برای خود در نظر می‏‎گیرد. مانند استخرهای btc.com، tmpool.net و pandapool.

حال در نتیجه‏‎ی استفاده از این روش‏ها، قادر خواهید بود که سود قابل توجهی را بدست آورید.

 

  1. روش‏های سرمایه‏گذاری ارزهای استخراج شده

چگونه سرمایه تولید شده از استخراج ارزهای دیجیتال را چندین برابر نماییم؟

حال این شرایط را در نظر بگیرید که توانستید مقادیری از یک ارز دیجیتال مشخص را تولید نمایید. در این وضعیت، می‏‎توانید با مراجعه به یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال، نسبت به فروش این ارز دیجیتال اقدام نمایید. در این وضعیت، قادر خواهید بود که سودی را با توجه به قیمت ارز دیجیتال تولید شده در بازار، بدست آورید.

شاید در نگاه اول، سود بدست آمده از فروش ارز دیجیتال تولید شده، مناسب به نظر بیاید. یعنی در واقع با فروش آن توانسته باشید که هم مخارج جانبی به وجود آمده در عمل استخراج را پرداخت نمایید و هم این که مقداری سود بدست آورید.

ولی توجه داشته باشید که برای کسب سود بیش‏تر از تولیدات بدست آمده، همچنان راه‏ها و روش‏‎های دیگری نیز موجود هستند. یکی از این روش‏‎های ممکن، این است که ارز دیجیتال تولید شده را در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال، معامله نمایید. در واقع به جای فروش مستقیم آن، تولیدات خود را وارد بورس ارزهای دیجیتال نمایید.

همانطور که می‏دانید بازار ارزهای دیجیتال، به عنوان یکی از پر سودترین بازارهای موجود در سطح جهانی، مطرح می‏‎باشد. فلذا با استفاده از استراتژی‎‏های تعمیر و فروش مشخص، قادر خواهید بود که سرمایه‏‎ی خود را در این بازار، چندین برابر نمایید. مثلاً می‏‎توانید با ارزهای خود، نسبت به تعمیر یک ارز دیجیتال ارزان‏‎تر اقدام نمایید. در این حالت، با افزایش احتمالی ارزش و قیمت آن ارز دیجیتال، قادر خواهید بود که آن ارز را در قیمت بالاتری به فروش رسانده و سود بسیار مناسبی را به دست آورید.

دقت داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال، به دلیل طبیعت پر نوسان خود، همواره فرصت‏‎های تعمیر و فروش این چنینی‏‎ای را برای سرمایه‏‎گذاران خود فراهم می‏نماید. پس قطعاً در بازار، خواهید توانست که سود مناسبی به دست آورید و کار استخراج خود را در نهایت به یک کار بسیار پر سودتری تبدیل نمایید.

 

  1. نتیجه‏گیری

در کل باید گفت که ذات بازار ارزهای دیجیتال، بر پایه‏ی سودآوری می‎باشد. به طوری که سرمایه‏‎گذاران و تولیدکنندگانی که در این بازار، مشغول فعالیت هستند، از طریق در نظر گرفتن برخی از نکات تعیین کننده و استراتژی‏‎های مناسب تولید و تعمیر و فروش، قادر خواهند بود که سرمایه‎‏ی خود را به راحتی چندین برابر نموده و سود بسیار خوبی را بدست آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code