آموزشی

چه ارز دیجیتالی را بهتر است که برای استخراج، انتخاب کنیم؟

چه ارز دیجیتالی را بهتر است که برای استخراج، انتخاب کنیم؟
  1. مقدمه

در حال حاضر تعداد قابل توجه و متنوعی از ارزهای دیجیتال در بازار موجود هستند. به طوری که هر یک از این ارزها از الگوریتم رمزنگاری خاصی در ساختار استخراج خود برخوردار می‌‏باشند. لذا برای تولید ارز دیجیتال مورد نظر خود، باید از سخت افزار استخراج مشخصی استفاده نمایید تا از طریق الگوریتم رمزنگاری مخصوص به ارز، قادر به تولید آن باشید.

 

  1. اهمیت انتخاب ارز مناسب

حال از آن جایی که در بازار ارزهای دیجیتال، گزینه‎‏های زیادی برای انتخاب در راستای استخراج وجود دارند، انتخاب بهترین گزینه از بین این موارد متنوع، به عنوان یکی از دغدغه‎‏های اصلی تولید کنندگان ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. از طرفی دیگر، انتخاب ارز دیجیتال از این منظر اهمیت دارد که از طریق انتخاب ارز دیجیتال مناسب، تولید کننده، قادر خواهد بود تا به تولید بیش‏تر و در نتیجه درآمد زایی مناسب‎‏تری دست یابد. لذا همواره قبل از شروع به عمل استخراج، تولید کنندگان باید از طریق مطالعات و آگاهی یافتن از شرایط بازار و سختی استخراج، اقدام به انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر خود در راستای استخراج نمایند.

 

  1. دلیل اهمیت سختی استخراج

در استخراج ارزهای دیجیتال، مفاهیم متنوعی وجود دارد که یک تولید کننده، برای رسیدن به موفقیت بیش‏تر در این عرصه، نیاز است که با این مفاهیم آشنا باشد. یکی از این مفاهیم مطرح، مفهوم سختی استخراج می‎‏باشد. سختی استخراج بدین معنا است که یک تولید کننده و در واقع دستگاه استخراج، باید تا چه حد توان و انرژی صرف نماید تا بتواند قادر به تولید بلاک‎هایی از ارز دیجیتال مورد نظر خود در عمل استخراج گردد.

حال با آشنایی با این مفهوم، باید گفت که سختی استخراج برخی از ارزهای دیجیتال به دلیل فعالیت گسترده‎‏ی تولید کنندگان در مورد استخراج آن‏ها، به نسبت قابل توجهی افزایش یافته است. این موضوع باعث شده است تا تولید کنندگان با در اختیار داشتن سیستم‏‎ها و دستگاه‏‎های قبلی خود، نتوانند که تولیداتی به میزان تولیدات قبلی خود داشته باشند. لذا با کاهش میزان بهره‎‏وری، سود حاصل از استخراج ارز دیجیتال مورد نظر نیز برای تولید کنندگان، با کاهشی قابل توجه رو به رو خواهد شد.

 

  1. افزایش بهره‏‎وری و درآمد از طریق انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای تولید

حال با توجه به متفاوت بودن سختی استخراج ارزهای دیجیتال، همواره پیشنهاد می‎‏شود تا نسبت به تولید آن دسته از ارزهایی اقدام کنید که از میزان سختی استخراج کم‎‏تری برخوردار باشند. لذا از این طریق خواهید توانست با صرف انرژی و توان به نسبت کم‏‎تری، موفق به تولید و استخراج میزان مناسبی از ارز دیجیتال مورد نظر خود شوید.

 

  1. گزینه‎‏های پیشنهادی برای استخراج

با توجه به توضیحات گفته شده، باید به دنبال ارزهایی بهتر در استخراج بود که هم از نظر سودآوری در جایگاه بهتری قرار داشته باشند و هم این که از میزان سختی استخراج کم‏تری برخوردار باشند. از جمله‎‏ی این ارزهای دیجیتال، می‏توان به ارزهایی مانند، مونرو، لایت کوین، درو کوین، پلورا، دش و … اشاره نمود. البته برای استخراج چنین ارزهایی نیز نیازمند استفاده از استخرهای استخراج مناسبی هستید، که گزینه‎‏هایی مانند antpool، pandapool و tmpool.net را می‎‏توان به عنوان برخی از گزینه‏‎های جالب توجه در این راستا نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code