آموزشی

آموزش راه اندازی و آغاز به کار با دستگاه مایننیگ Zmaster Innosilicon A9

  1. درباره دستگاه ماینینگ Zmaster Innosilicon A9

 

در حال حاضر در بازار تولید دستگاه‏‎های ماینینگ، شرکت‏‎های قدرت‎مندی در حال فعالیت می‎‏باشند. از جمله‎‏ی این شرکت‎‏های تولیدکننده، شرکت Innosilicon می‎‏باشد. شرکت Innosilicon تا به حال توانسته است که محصولات بسیار متنوعی را در راستای ماینینگ ارزهای دیجیتال مختلف وارد بازار نماید. اینک به معرفی یکی از بهترین و آخرین نمونه‏‎های کاری موفق شرکت Innosilicon یعنی دستگاه ماینینگ A9 Zmaster می‎‏پردازیم.

 

با استفاده از دستگاه ماینینگ Innosilicon A9 Zmaster، کاربران قادر خواهند بود تا به تولید تمامی ارزهای دیجیتالی بپردازند که در ساختار خود از الگوریتم ماینینگ Equihash پشتیبانی می‏‎کنند. از جمله‏‎ی مهم‏‎ترین این ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال Zcash می‎‏باشد. ارز دیجیتال Zcash در حال حاضر به عنوان یکی از آینده‎‏دارترین ارزهای دیجیتال در بازار شناخته می‏‎شود. پس تولید این ارز دیجیتال می‏تواند آورده‎‏های مالی بسیار مناسبی را برای تولیدکنندگان داشته باشد.

در این بین باید گفت که دستگاه ماینینگ Innosilicon A9 Zmaster، دارای قدرت hash rateی در حدود 50 کیلو سول بر ثانیه می‎‏باشد. همچنین میزان مصرف برق این دستگاه نیز در حد پایین بوده و برابر با 620 وات می‎‏باشد. برای تعمیر این دستگاه ماینینگ می‎‏توانید به بخش فروشگاه سایت takinminer وارد شده و نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.

 

  1. ویژگی‏‎های برتر Zcash

 

علاوه بر این که ارز دیجیتال Zcash، قادر است که سود مناسبی را برای تولیدکنندگان در بر داشته باشد. در عین حال این ارز دیجیتال نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارای ویژگی‎‏های برتر و متمایزتری می‏‎باشد. از جمله این که میزان حریم خصوصی ارز دیجیتال Zcash، در قیاس با بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، بسیار بیش‏تر بوده و از این حیث می‏‎تواند امنیت بیش‏تری را برای کاربران خود فراهم نماید. لذا از این منظر، استفاده از دستگاه ماینینگ Innosilicon A9 Zmaster و اقدام به تولید Zcash، علاوه بر داشتن سود مالی، می‏‎تواند ابزار تبادلاتی مالی مناسبی را نیز برای تولیدکنندگان به ارمغان داشته باشد.

 

  1. نحوه راه اندازی دستگاه Innosilicon A9 Zmaster

 

در گام اول، برای این که بتوانید دستگاه Innosilicon A9 Zmaster خود را راه اندازی کنید، نیاز است ابتدا آن را از جعبه تعمیراری شده خارج کرده و ارتباطات مخصوص آن را متصل نمایید. سپس با استفاده از یک دستگاه پیدا کننده‏‎ی IP، نظیر AngryIp یا یک اسکنر مخصوص برای این، IP دستگاه خود را پیدا کنید.

 

در ادامه با وارد کردن این IP در مرورگر و در ادامه‎‏ی آن، وارد کردن اطلاعات ورود خود، وارد پنل کاربری خود شوید. شکل این مرحله، به صورت زیر می‎‏باشد :

 

پنل Innosilicon A9 Zmaster

پنل Innosilicon A9 Zmaster

 

در این بین، همانطور که در پنل دستگاه ماینینگ Innosilicon A9 Zmaster دیده می‏‎شود، در قسمت چپ این پنل بخشی مربوط به Pools وجود دارد. با زدن این قسمت، بخش مربوط به وارد کردن اطلاعات استخر ماینینگ ظاهر می‏‎شود. حال در این قسمت، با توجه به اطلاعات استخر ماینینگ مورد نظر، می‏توانید موارد ضروری را پر کنید.

در این حالت، اطلاعات استخر ماینینگ شما، یک حالتی شبیه زیر را خواهد داشت :

 

شماره پورت : آدرس Stratum از استخر

 

حال بعد از وارد کردن آدرس استخر ماینینگ، نیاز است که یک نام کاربری مناسب برای worker خود در استخر وارد نمایید. این کار از این منظر اهمیت دارد تا بتوانید در بین workerهای مختلف خود تمایز قائل شوید و در صورت نیاز به اعمال تغییرات، بتوانید این کار را به راحتی و بدون اشتباه انجام دهید.

 

در ادامه نیز، حتماً در نظر داشته باشید که برای worker خود یک پسورد مناسب انتخاب نمایید. این کار باعث می‏‎شود تا از نظر شرایط امنیتی عمل ماینینگ شما با آرامش بیش‎‏تری صورت گرفته و از بروز حملات شبکه‏‎ای و از دست رفتن زحمت ماینینگ جلوگیری به عمل آید.

 

  1. استخرهای مناسب برای Innosilicon A9 Zmaster

 

در حال حاضر تعداد زیاد و قابل توجه‎ی از استخرهای ماینینگ در اینترنت وجود دارند که از ماینینگ ارزهایی مانند Zcash و ارزهای دارای الگوریتم ماینینگ Equihash پشتیبانی می‏‎کنند. از جمله‏‎ی این استخرها، می‏توان Luxor و tmpool.net را نام برد.

در نظر داشته باشید که در سایت استخر ماینینگ، اطلاعات مربوط به استخر در راستای ارتباط و وصل شدن به آن قرار داده شده است. بنابراین با داشتن این اطلاعات، به راحتی می‏توانید کار ماینینگ خود را شروع نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code